przetwarzanie danych
Filmowanie Wesel
Kontakt z Portalem
881 501 603
Wyszukiwarka Logowanie

LOGOWANIE

 

Dodawać ogłoszenia mogą tylko użytkownicy zarejestrowani w Portalu Filmowanie-wesel.pl – rejestracja w Portalu zajmie Ci mniej niż minutę, ponieważ potrzebne są jedynie login, hasło i adres e-mail.

 

Na adres e-mail, który podasz podczas rejestracji, zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywującym. Wystarczy, że klikniesz w ten link, aby aktywować konto, i już możesz zalogować się i dodawać ogłoszenia!

 

 

DODAWANIE OGŁOSZENIA

 

Zalogowani użytkownicy mogą korzystać z opcji „Dodaj ogłoszenie”, która znajduje się w prawym górnym rogu serwisu. Proces dodawania ogłoszenia podzieliliśmy na cztery szybkie etapy:

 

 

Etap 1. Wybierz rodzaj ogłoszenia

W pierwszym kroku możesz zapoznać się z czytelnym zestawieniem szczegółowych informacji o rodzajach ogłoszeń i porównać je ze sobą. Wybierz jeden z rodzajów (darmowe, Premium, Premium VIP lub Premium VIP Slider) oraz określ czas emisji ogłoszenia, w którym chcesz, aby było wyświetlane (30, 90, 180 lub 360 dni).

Uwaga, w przypadku ogłoszeń darmowych okres emisji zawsze wynosi 90 dni.

 

Uwaga, jeśli wybrałeś rodzaj darmowe, możesz dodać tylko jedno takie ogłoszenie w serwisie Filmowanie-wesel.pl. To ograniczenie nie dotyczy ogłoszeń Premium – w ich przypadku możesz dodać tyle ogłoszeń, ile chcesz w ramach serwisu :)

 

 

Etap 2. Dane kamerzysty

W tym kroku uzupełnij następujące pola:

 

  • Zdjęcia – ogłoszenia ze zdjęciami są 3 razy częściej oglądane niż te bez – dlatego stworzyliśmy specjalną sekcję "Zdjęcia", abyś mógł dodać nie tylko fotografie, ale także linki do Twoich filmów! Zwiększ atrakcyjność swojej oferty i przyciągnij więcej klientów:

    ---> Dodaj zdjęcia swojego logo albo inspirujące kadry swoich filmów! Do ogłoszeń darmowych możesz przypisać jedno zdjęcie, a do ogłoszeń Premium nawet 10.

    Maksymalna waga pliku zdjęcia to 2MB. Obsługiwane formaty plików: jpg, gif, png.
    Jeżeli dodajesz ogłoszenie Premium, po załadowaniu zdjęć możesz zmieniać ich kolejność na zasadzie "przeciągnij i upuść". Pierwsze zdjęcie jest zdjęciem głównym ogłoszenia. Jeśli chcesz zmienić kadrowanie zdjęcia, możesz skorzystać z opcji edycji – kliknij w ikonkę ołówka, która znajduje się w prawym górnym rogu każdego zdjęcia.

    ---> Wklej link do filmu YouTube! Pochwal się osiągnięciami i zaprezentuj najciekawsze realizacje ze swojego portfolio. Możesz zamieścić aż 3 swoje filmiki – zachęć pary młode pokazem Twoich umiejętności "na żywo"!

  • Dane ogłoszeniodawcy – wypełnij poszczególne pola formularza, aby zainteresowani Twoją ofertą mogli łatwo się z 
    Tobą skontaktować.

    Pola „Telefon”, „E-mail”, „Województwo” oraz „Miejscowość” są obowiązkowe. Najpierw wybierz województwo, a następnie wpisz pierwsze litery nazwy miasta – pojawi się wtedy lista z podpowiedziami, z której możesz szybko wybrać właściwą miejscowość!

 

Etap 3. Dane ogłoszenia

 W tym kroku podaj następujące informacje:

  • Treść ogłoszenia – wpisz tytuł oraz treść ogłoszenia. W tytule staraj się unikać nazw miast czy województw, ponieważ te informacje są zawsze automatycznie dodawane na końcu tytułu.

    W ogłoszeniu darmowym długość treści ogłoszenia może wynieść maksymalnie 300 znaków. W ogłoszeniach Premium nie ma tego limitu.

  • Sprzęt, na którym pracuję – w tym osobnym polu możesz zaprezentować sprzęt, jakiego używasz w pracy – Twoja oferta stanie się przejrzysta i jeszcze bardziej profesjonalna!

    W ogłoszeniu darmowym długość opisu może wynieść maksymalnie 300 znaków. W ogłoszeniach Premium nie ma tego limitu.
  • Pakiety cenowe – wzmocnij swoją ofertę i podaj szczegóły, które zachęcą pary młode do skorzystania właśnie z niej!

    Wypełnij pola, starając się podać jak najbardziej precyzyjne informacje, takie jak: cena całkowita usługi, liczba godzin w danym pakiecie, opis usługi oraz opcje dodatkowe.

    Jeżeli oferujesz bezpłatny dojazd do klienta, to podaj w jakim promieniu – we wskazanym polu wpisz liczbę kilometrów. Jeżeli nie, pozostaw to pole puste.

    Wypełniane pól jest dobrowolne – jeśli któregoś nie uzupełnisz, to po prostu nie pojawi się w Twojej ofercie. Pamiętaj jednak, że podstawą pakietu cenowego jest cena, więc jeśli jej nie wpiszesz, to Twój pakiet w ogóle się nie wyświetli!

    Do ogłoszenia darmowego możesz przypisać jeden pakiet cenowy, a do ogłoszeń Premium nawet 3.

    Nazwa pierwszego pakietu – Pakiet Standard – jest stała, natomiast nazwy następnych pakietów możesz wpisać dowolnie.

    Informacje z Pakietu Standard podawane są jako główne dla danego ogłoszenia. Ceną wyświetlaną przy Twoim ogłoszeniu będzie więc zawsze cena podana w ramach Pakietu Standard, nawet jeśli dodajesz więcej pakietów.

  • Tagi – aby użytkownicy Portalu mogli szybciej znaleźć Twoje ogłoszenie, przypisz do niego odpowiednie tagi (słowa kluczowe). Jeśli dodajesz darmowe ogłoszenie, wybierz z proponowanych 3 tagi. W przypadku ogłoszeń Premium, Premium VIP oraz Premium VIP Slider możesz wskazać maksymalnie 5 tagów.

 

Etap 4. Zasięg ogłoszenia

 W tym kroku określ ostatnie informacje związane z obszarem Twojego działania i wystaw swoje ogłoszenie.

  • Zasięg usługi – aby użytkownicy Portalu mogli szybciej znaleźć Twoje ogłoszenie, przypisz do niego odpowiednie województwa i miasta, określające zasięg Twojej działalności.

    Do ogłoszenia darmowego możesz przypisać 5 miast w ramach 1 województwa.
    Do ogłoszenia Premium możesz przypisać 10 miast w ramach 1 województwa.
    Natomiast do ogłoszeń Premium VIP i Premium VIP Slider – 30 miast w ramach 3 województw.

    Aby określić zasięg swojego ogłoszenia, wybierz z listy województwo, a następnie wpisz pierwsze litery nazwy miasta – pojawi się wtedy lista z podpowiedziami, z której możesz szybko wybrać właściwą miejscowość! Następnie kliknij "Dodaj". Aby dodać kolejne miasta, powtórz tę czynność.

 

 

PUBLIKOWANIE OGŁOSZENIA 


W 4. etapie dodawania ogłoszenia łatwo je opublikujesz. Pamiętaj o sprawdzeniu, czy wszystko się zgadza:

 

  • Przed dodaniem ogłoszenia zapoznaj się z Regulaminem PortaluPolityką prywatności oraz Pouczeniem o odstąpieniu od umowy, a następnie zaznacz checkbox „Zapoznałem się z regulaminem,...”.

  • Sprawdź w Podsumowaniu, czy zgadzają się wszystkie wybrane przez Ciebie opcje.

  • Zanim opublikujesz swoje ogłoszenie, warto skorzystać także z opcji „Podgląd ogłoszenia” – po kliknięciu w ten przycisk pojawi się okno z podglądem, w którym możesz zobaczyć, jak będzie prezentować się Twoja oferta.

  • Po wykonaniu tych czynności możesz opublikować ogłoszenie, klikając w przycisk "Wystaw ogłoszenie", jeśli publikujesz ogłoszenie darmowe, lub "Zapłać" – jeśli publikujesz ogłoszenie Premium, Premium VIP lub Premium VIP Slider.

 

 

PŁATNOŚCI ZA OGŁOSZENIA

 

W momencie, gdy wystawiasz jedno z ogłoszeń Premium lub wyróżniasz czy przedłużasz swoje ogłoszenie, przechodzisz na stronę płatności – możesz jej dokonać na 2 sposoby:

  • Korzystając z zalecanych płatności on-line (PayU) – wybierz rodzaj ogłoszenia / typ wyróżnienia i czas trwania emisji, a następnie opłać ogłoszenie, korzystając z szybkiej płatności PayU.

    Pamiętaj, jeśli potrzebujesz fakturę, zaznacz checkbox "Chcę fakturę VAT" (faktury są wystawiane z końcem każdego miesiąca).

Po dokonaniu płatności ogłoszenie automatycznie zostanie aktywowane i pojawi się w zakładce "Moje ogłoszenia" w Twoim profilu użytkownika. Na swój adres e-mail otrzymasz potwierdzenie dodania / wyróżnienia lub przedłużenia ogłoszenia oraz potwierdzenie płatności.

 

Jeżeli masz już jakieś środki na swoim koncie użytkownika, wtedy kwota do zapłaty za ogłoszenie zostanie pomniejszona o ich liczbę.

  • Wykonując tradycyjny przelew – w tym przypadku po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym, w Twoim profilu pojawią się zakupione środki (nazywane w profilu "kredytami", gdzie 1 kredyt = 1 złotówka).
    Na swój adres e-mail otrzymasz także powiadomienie o ich przypisaniu do Twojego konta użytkownika.

    Dane do przelewu tradycyjnego:
    – w tytule przelewu podaj: nazwę Portalu, swój login użytkownika oraz rodzaj wystawianego ogłoszenia i czas emisji (np. "Filmowanie-wesel.pl, Kowalski, Premium 90 dni")
    – nr konta: mBank 49 1140 2004 0000 3102 5010 5202
    – właściciel konta bankowego: IT SERVICES

    Pamiętaj, jeśli potrzebujesz fakturę, dopisz na końcu tytułu przelewu "faktura VAT" (faktury są wystawiane z końcem każdego miesiąca).

 

Po przypisaniu środków do Twojego konta możesz wystawić ogłoszenie.

 

Uwaga, jeżeli masz już jakieś środki (inaczej kredyty) na swoim koncie użytkownika, wówczas w tytule przelewu podaj nazwę Portalu, swój login oraz liczbę kredytów, jaka brakuje Ci do wystawienia ogłoszenia (np. "Filmowanie-wesel.pl, Kowalski, 25 kredytów").

 

 

ZARZĄDZANIE OGŁOSZENIAMI

 

Aby zarządzać wcześniej dodanymi ogłoszeniami, zaloguj się w Portalu i kliknij „Mój profil” w prawym górnym rogu serwisu.
Otworzy się strona główna Twojego profilu oraz kilka przydatnych podstron, dzięki którym będziesz mógł sprawnie zarządzać swoimi ogłoszeniami:

  • Strona główna profilu użytkownika – tutaj znajduje się podsumowanie wszystkich najważniejszych kwestii związanych z Twoimi ogłoszeniami, jak ich liczba, liczba ich wyświetleń czy opinii, pozostały czas emisji najszybciej kończących się ogłoszeń itd.

  • Profil – wypełnij poszczególne pola formularza (dane „Imię” i „Nazwisko” nie są wyświetlane w serwisie). Warto również wypełnić rubrykę „Informacje o firmie” – ta treść będzie dołączana do każdego Twojego ogłoszenia w serwisie. W tym miejscu możesz także zmienić swoje hasło dostępu.

  • Dodaj ogłoszenie – kliknij, aby dodać nowe ogłoszenie – strona przeniesie Cię do etapu 1. "Wybierz rodzaj ogłoszenia".

  • Moje ogłoszenia – ten dział zawiera informacje o wszystkich Twoich ogłoszeniach. Wiele opcji sortowania oraz podział na ogłoszenia bieżące, wygasłe i wszystkie pomoże Ci sprawnie i szybko nimi zarządzać.

    W tym miejscu możesz swobodnie edytować wszystkie zagadnienia związane z poszczególnymi ogłoszeniami – masz do dyspozycji praktyczne funkcje:


Wyróżnij – jeżeli Twoje ogłoszenie jest darmowe, możesz je w dowolnym momencie wyróżnić (na Premium, Premium VIP lub Premium VIP Slider). Natomiast, jeśli Twoje ogłoszenie jest już wyróżnione, możesz w każdej chwili zmienić rodzaj jego wyróżnienia na wyższy poziom (ogłoszenie Premium VIP Slider jest już najwyższym, a więc nie można zmienić jego wyróżnienia). Pamiętaj, że zmiana wyróżnienia nie przedłuża ogłoszenia!

Uzupełnij kalendarz – kalendarz pozwala parom młodym zobaczyć, kiedy w danej ofercie są jeszcze wolne terminy, i tym samym zaoszczędza Wasz czas.

Jeśli chcesz udostępnić potencjalnym klientom swój harmonogram, wprowadź do kalendarza odpowiednie dane. Kliknij w "Uzupełnij kalendarz", a następnie w konkretną datę w aktualnym miesiącu, który się pojawi (kalendarz możesz dowolnie przewijać). W oknie ustawiania statusu dla wybranej daty wybierz jedną z opcji: wolnyzarezerwowany albo zajęty. Możesz także przypisać notatkę dla tego dnia – jedną widoczną dla użytkowników Portalu oraz drugą dla siebie (której użytkownicy nie będą widzieć).

Co więcej, gdy w Twoim kalendarzu znajdą się wolne terminy w okresie 30 dni od dzisiejszej daty (pod uwagę brane są soboty i niedziele), przy Twoim ogłoszeniu automatycznie pojawi się ikonka „Last Minute”, która dodatkowo je wyróżni!

Zasięg ogłoszenia* – jeżeli zasięg Twojej usługi wykracza poza województwo bazowe, a chcesz, aby użytkownicy Portalu mogli Cię szybciej wyszukać, nie musisz dodawać osobnych ogłoszeń! Wystarczy, że zwiększysz zasięg tego samego ogłoszenia, klikając w "Edytuj". // patrz w Zwiększanie zasięgu ogłoszenia poniżej //

Edytuj – tutaj masz możliwość wprowadzania zmian w opcjach i treściach, jakie dotychczas dodałeś. Edycja ogłoszenia obejmuje wszystkie kroki dodawania ogłoszenia, od Twoich danych, przez ofertę i pakiety cenowe, po zasięg i zdjęcia.

Usuń – jeśli klikniesz w ikonkę kosza na śmieci, całkowicie usuniesz swoje ogłoszenie z Portalu – nie ma możliwości cofnięcia tej czynności.

Przedłuż ogłoszenie – dla Twojej wygody, na dwa tygodnie przed datą wygaśnięcia danego ogłoszenia, w Twoim profilu aktywuje się opcja „Przedłuż ogłoszenie”. Dodatkowo na adres e-mail podany podczas rejestracji otrzymasz przypomnienie o zbliżającym się terminie wygaśnięcia ogłoszenia.

Jeżeli nie przedłużysz ogłoszenia, trafi ono do ogłoszeń „Wygasłych” w Twoim profilu, ale nie będzie widoczne dla innych użytkowników. Ogłoszenie może mieć status „Wygasłe” przez maksymalnie 30 dni – w tym czasie możesz je w każdym momencie na nowo aktywować. Natomiast po upływie wspomnianych 30 dni ogłoszenie jest całkowicie usuwane z Portalu i nie można go już odzyskać.

  • Opinie – w tym miejscu znajdziesz wszystkie opinie na temat Twoich usług, które pojawiły się pod Twoimi ogłoszeniami. Użytkownicy mogą wystawiać opinie oraz określać wysokość oceny – od jednej gwiazdki (bardzo słaby) do pięciu gwiazdek (bardzo dobry).

    Opinie z jedną lub dwiema gwiazdkami przypisywane są do opinii „negatywnych”.
    Opinie z trzema gwiazdkami trafiają do opinii „neutralnych”.
    Opinie z czterema lub pięcioma gwiazdkami pojawiają się wśród opinii „pozytywnych”.

    Wszystkie wystawione opinie możesz komentować, odpowiadając tym samym opiniodawcy. Raz dodany komentarz możesz w każdej chwili edytować.

    Wartą uwagi opcją jest także „Poproś o wystawienie opinii” – po prostu podaj adres e-mail swojego klienta, a my wyślemy do niego prośbę o wystawienie opinii na temat danej usługi w Twoim imieniu. To o tyle przydatne, że klienci nieraz zapominają o podzieleniu się swoją opinią po skorzystaniu z usługi. Ta opcja jest więc świetnym sposobem na zyskanie pozytywnych ocen!

  • Historia transakcji – w tym dziale znajduje się podsumowanie wszystkich Twoich transakcji w ramach Portalu Filmowanie-wesel.pl – zarówno kupowania, jak i wydawania kredytów na wyróżnianie ogłoszeń lub zwiększanie ich zasięgu.

 

 

KOLEJNOŚĆ WYŚWIETLANIA OGŁOSZEŃ - co zrobić, żeby być jak najwyżej!

 

Większość szukających usługi użytkowników Portalu z reguły wybiera jedne z początkowych ogłoszeń, dlatego też stworzyliśmy uczciwą formę zróżnicowania ogłoszeń oraz kolejności ich wyświetlania. Do wyboru masz cztery rodzaje ogłoszeń:

  • darmowe
  • Premium
  • Premium VIP
  • Premium VIP Slider

 

Zawsze na samym początku będą wyświetlane ogłoszenia Premium VIP Slider, następnie Premium VIP, po nich ogłoszenia Premium, a po wszystkich ogłoszeniach wyróżnionych wyświetlane są ogłoszenia darmowe.
Dodatkowo, zaletą ogłoszeń Premium VIP Slider jest to, że jednocześnie są wyświetlane naprzemiennie w losowy sposób w rotacyjnej zmieniarce na stronie głównej – tym większą przykuwają do siebie uwagę użytkowników Portalu!


Wszystkie ogłoszenia w ramach danego rodzaju (Premium VIP Slider, Premium VIP, Premium, darmowe) wyświetlane są chronologicznie, tzn. o ich kolejności decyduje data dodania ogłoszenia. Dzięki takiemu rozwiązaniu można w uczciwy sposób wpływać na miejsce, w którym wyświetla się Twoje ogłoszenie.

 

 

*ZWIĘKSZANIE ZASIĘGU OGŁOSZENIA

 

Aby Twoje ogłoszenie Premium pojawiało się w ramach kilku województw, nie musisz go dodawać osobno dla każdego województwa – wystarczy, że użyjesz praktycznej funkcji „Zasięg ogłoszenia”.


Ekonomicznie rzecz biorąc, warto skorzystać z tego rozwiązania, ponieważ dopłata za kolejne województwa jest niższa niż dodanie osobnego ogłoszenia i wynosi tylko jedną czwartą wartości dodanego ogłoszenia!

Do każdego województwa możesz także przypisać do 10 miast – dzięki temu użytkownicy będą mogli łatwiej dotrzeć do Twojej oferty.

 

 

RANKING OFERTA MIESIĄCA

 

Dla wzmocnienia atrakcyjności Twoich ofert prowadzimy także comiesięczny ranking. Oferta miesiąca to ogłoszenie w ramach Portalu Filmowanie-wesel.pl, które miało najwięcej pozytywnych opinii w minionym miesiącu (tj. w minionych 30 dniach). Jeżeli istnieje kilka ogłoszeń, które mają taką samą liczbę pozytywnych opinii, wtedy wyświetlane są naprzemiennie. W rankingu uczestniczą tylko ogłoszenia Premium.